Kontakta oss

Kontakt för privatpersoner, Öppen Fiber

Kundservice Öppen Fiber

Vänd er till oss för frågor om fiber till din villa - dvs. Öppen Fiber

Öppet vardagar 08.00 - 16.30

Telefon: 020 - 40 24 00  

 

Kontakt för Operatörer 

Order & Delivery

Order

Vi svarar på frågor, gällande offerter, beställningar eller leveransärenden. Vi hanterar alla svenska produkter, exempelvisTelia Bitstream, IP Stream Enhanced, Telia Telefoniabonnemang, Samtrafik, Ethernet Sweden samt SDH Sweden.

För att underlätta för snabb hantering av de mail ni sänder till Order & Delivery ser vi gärna att ni beskriver ert mail med någon av rubrikerna nedan.

  • Beställning ”produktnamn”*
  • Förfrågan ”produktnamn”
  • Adressförfrågan ”produktnamn”
  • Leverans ”produktnamn”
  • Förfrågan om Delning (endast Telefoniabonnemang)

Självklart kan ni efter den vägledande rubriken skriva fritext! 

* Med Produktnamn avses den produkt ni t.ex. beställer ex.vis TeliaSonera Bitstream 

Öppettider

Vardagar 08.00 – 16.30

Maila oss på order-leverans-teliaoperator@teliacompany.com när det gäller order eller delivery ärenden eller ring oss på 0771-580058. 

Customer Care

Felanmälan av TAB

Felanmälan rapporteras via NetBusiness, som är tillgängligt dygnet runt.

Vid frågor kring felanmälan, finns Customer Care tillgängliga, vardagar 08.00 – 17.00

Felanmälan övriga produkter

Felanmälan rapporteras via CSP (Customer Service Portal), som är tillgängligt dygnet runt.

Vid frågor kring felanmälan, finns Customer Care tillgängliga, vardagar 08.00 – 18.00

Maila till customercare-teliaoperator@teliacompany.com eller ring oss på 0771-580058.

Eskalering

Så gör du en eskalering

Escalation in English

 

Billing

Till Billing vänder du dig om du har frågor om den faktura du har fått.

Öppettider

Vardagar 08.00 – 16.00

Maila oss på billing-teliaoperator@teliacompany.com eller ring oss på 0771-580058.

NetBusiness Helpdesk

Netbusiness-helpdesk@teliacompany.com

© Telia Operator Business 2011

Kontakt

Telia Operator Business